Поширені питання
Повернення і обмін
Додаткові умови повернення або обміну
Переконливе прохання перевіряти комплектацію посилок і якість товару при одержанні їх на складі тк Нова Пошта.
У разі виявлення браку або невідповідності замовленого товару з вмістом посилки, прохання не забирати товар і негайно звернутися до менеджера магазину.Повернення та обмін товару можливий протягом 14 днів, відповідно ст. 9 п. 1 Закону України "Про захист прав споживачів". Обмін і повернення товару проводиться за умови, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі характеристики, пломби, ярлики, етикетка. Також існує перелік товарів, що не підлягають поверненню і обміну (корми та ласощі для тварин, ветеринарні препарати, косметичні та гігієнічні товари та ін.)
Повернення і обмін якісного товару на інший здійснюється за рахунок покупця. При цьому, усі транспортні послуги оплачуються покупцем.
Повернення товару безкоштовно можливий тільки з причин виявлення у відділенні Нової пошти шлюбу або невідповідності замовлення.